fredag, oktober 31, 2008

One, Two, Freddy is comming for you...

Idag är det HALLOWEEN! Och det ända jag kan hoppas på just nu är att de små äckliga ungarna tar sitt förnuft till fånga och håller sig borta från mitt hus. Sitter just nu ensam och håller tummarna på att de helt enkelt ska tro att ingen är hemma. Har ärligit inget godisoch vem vet, om de inte får nått kanske de river huset ^*ARGHHH*

Annars varit i luleåidag,träffade löfgren på grangården eller heter det lantmanna? Var trevligt. Använde min lule vistelse till att köpa ett par kängor, kan även ha blivit lite till:P
Njaa så vad händer annars idag? INGET! Mina så kallade kompisar skulle först komma till umeå, men pga penga brist skulle vi göra nått i piteå eller luleå. Hoppades på statt,eftersom det såg ut som om dom hade HALLOWEEn grejjs. Men inte, en har man inte hört av, en svarar inte och en annan tar tillflykt tillskellefteå! *MORR*
Nee men skämt o sido, blev att vara lite med mor min, är faktsikt ganska skönt, har även en del att göra, Ätit gott och gjort en halloween tårta. Tyvärr får ni inte se hur den blev eftersom ni skulle bli för rädda och för att vamyrer inte fastnar på bild:P Ska även sedan se "All the boys Love Mandy Lane." Hoppas att den är bra. Ska nu gå iväg o se sex and the city medans mamma är hos mormor och ser idol. '
Blir en riktig mamma helg denna helg. Img ska vi på 3 rätters middag, fridotten 90 år? Eller nått sådant. Är jag inte världens gulligaste dotter? Eller ?

Inga kommentarer: