onsdag, oktober 22, 2008

En såndär trevlig sjukdag



Har haft 2 huvudvärks dagar nu, vilket är konstigt, eftersom jag aldrig har ont i huvet. Om man bortser från Migrän. vaknade även med feber, så då blev det inte på tal om att gå till föreläsningen, som tur skulle vi bara gå till 12 så jag missade nog inte så mycket. Däremot så blev det ingen träning idag heller vilket suger lite mer, känns som om jag måste ta igen det. Blir ju så sällan annars. Njaa annars har jag inte gjort så mycket, gått omkring i min egen lilla dimma:P

Spenderat en massa tid framför datorn dock. Gjort en ny, 4 bent, gubbe i SPORE och visst, den kunde bära saker i munnen. Så det var ju trevligt. är inte så kul när ens söta "drake" förvandlas till en Gorilla när den måste ha armar, Fast doch bättre än att radera sin figur till sparet, och spelet gör om den till en Grön POTATIS!
Jo föresten, smsat med Sara idag, Hon hade tydligen skaffat körkort, när det nu var. GRATTIS! Var trevligt att höra av henne! Måste lungt hitta på något, en chatch up, med det lilla "grans gänget".

har oxå hört ryckten om att jag kan få FINBESÖk av mia och Emma L, myt eller inte så hoppas jag att jag får veta det långt innan så jag har nått gott att bjuda på!

Annars då? Nja jag har fortsatt min resa genom TruE BlooDs underbara värld. Och jag måste säga att jag har helt trängt undan att den bygger på en serie jag läst och ser den nu bara som en Ny, tragiskt pinsam och grymt rolig serie. Men jag undrar fortfarande om killen som gjorde den någonsin läste boken själv. För även om man läser mellan raderna så kan jag inte se att det någonstans står att Sookie är en KORKAD lant lolla. Men vad vet jag. Har sett så pass "långt" att Alexander Scharsgård har kommit in i bilden. Du vet när man ska ha någon att spela den Store, Snygge, vampyrledaren Eric, som oxå råkat vara Viking i sitt förra liv. Då väljer man Alexander? Eh, ser inte kopplingen, men han var dock bra ändå, uppfyllde inte mina drömmar, men ändå:P
han pratar även svenska i serien, en mening men ändå.... Men bäst är ändå Sookis brorsa, som hamnar i alla möjliga superskojjiga sitser när han knullar sig igenom hela BON TEMPS!

Nej jag kan inte säga om jag känner något för dig, och jag kan inte lova att Vi är värt ett försök.
jag kanske tar dig för givet, men det gör väl vi alla i vår lilla grupp.
Det är bara så vi är, det går inte att ändra




Beckett : You're mad.
Jack Sparrow : Thank goodness for that, 'cause if I wasn't this would probably never work.
[catapults himself onto his ship landing safely on his feet behind his crew]
Jack Sparrow: And that was without even a single drop of rum.

Inga kommentarer: