söndag, oktober 19, 2008

Party! Party!

Varit en ganska så intressant helg, kan man väl säga gissar jag.
Fredagen var inget speciellt eftersom jag kom hem så sent men lördagen där emot.
Erik drog med sig hela gänget till en fest på Royal, tror att det var för att Emil fyllt år, men är inte säker. Njaa och hur detta gick kan ni nog räkna ut själva. Nästan njaaa mer än 50 men mindre än 100 personer i Rosviks lilla Royal. Jag kan då säga att jag är väldigt tacksam att det inte var min fest och att det inte var jag som skulle städa efteråt. Men grattis till dem som skulle göra det! Och den som hade hyrt lokalen, för man kan ju undra hur mycket grejjor det var som faktiskt var hela efteråt.

Trotts att det inte verkade som om min lilla grupp av nyktra partypolar hade så kul tyckte jag det var rätt festligt. Men då är det nog bara för att den särsklida Tjejgenen spökade. När man såg andra kräla i sin och andras spya så kändes livet lite lättare för en själv:p Nee skojjar bara, eller?

Ne men var faktiskt kul att träffa lite bekant folk, sedan om det var folk man ville träffa var en annan sak, men ändå trevligt. Måste då passa på att ge ett Plus åt Eriks Mycket trevliga Skellefteå kompisar, jag menar vad är oddsen att alla han drar hit är trevligt, men det är dom. Mycket roliga att svamla med.! Blev o andra sidan väldigt besviken på Hansen eftersom det värkar som om han helt och hållet har tappat fattningen om begreppet LAGOMT!!! Nej jag kan inte bli sur på honom , men blir jävligt less på att han aldrig verkar kunna betee sig. Suck!

Har nu sett allt verkar det som, än en gång kan ni ju tänka er Resident Evil. Du öppnar en dörr och där inne ligger 2 Zombisar som inte är så hungriga att de ej kan stå men, använder sina sista krafter till att sträcka sig efter dig tills de tillslut faller till golvet. Ser ni det?? Bra!
Så var det på festen i ett litet rum, fast i stället för Zombisar var det 2 personer. En tjej som låg däckad på en madrass och en kille som svinfull, men stapplade steg tog sig halt krypande i spya mot dörren. Dom måste verkligen ha haft en kul kväll, kräla i spya är alltid kul!

Men om man ser det från den ljusa sidan har jag i alla fall fått en regäl påminnelse till varför jag inte dricker. Så det får man tacka för, för när man ser sådanna saker så kan man ju inte hjälpa att bli avundsjuk.!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ganska så bra sammanfattning;P Men du missade den biten där 3bord blev sönderslagna... och för hög musik?.... menmen Hansen var inte den enda som drack för mycket.. hade du följt med senare hade du sett att det var en bunt till;P
Att inte dricka är starkt och samtidigt ganska dumt, för du säger att du inte är avundsjuk på dom som ligger på golvet avsmullna, men vem säger att det blir så för dig? Och varför inte sätta sig på en krog med dina vänner och ta en öl/cider eller om du nu gillar vin eller något annat... Det är inget fel med det... Bara en tanke jag fick...