torsdag, oktober 09, 2008

Home, no matter what...

Fick en lustig diskussion idag. En diskussion om vänner, likheter och skillnader mellan en "bästa vän" och "den personen man mest gillar att vara med". Var ganska intressant att höra vad andra tyckte, och tragiskt att inse hur lite de vet och förstår om mig....

Sitter just nu och undrar vad jag egentligen gör här. Det var inte hit jag lovade mig själv att komma. Men Ljuset i horisonten börjar blekna och nja vissa saker verkar var försent...

Du vet den där känslan man får kanske 2 eller 3 gånger i sitt liv, du vet den där känslan av att Nu är jag Hemma... Du känner igen det eller hur? Ja, jag hade den, För en gång skull i mitt liv visste jag att Om, så hade allt blivit precis som vi alltid velat. Bara Om. Men så blev det självklart inte.
Jag kanske inte Riktigt var där, men jag var Hemma. Ja, jag var Hemma!

Inga kommentarer: