torsdag, oktober 23, 2008

Neej men Sandra, Nu drömmer VI igen..:P

Friskare idag, vilket är bra men till och med här där det flesta är frivilligt, går man häldlre till föreläsningarna med 40 grader feber och ett brytet ben än att missa något. För det är inte bara så att vi har 2, 3tons böcker, 70 häften och lite annat smått och gått vi ska kunna. Nej vi har även fått veta att det som kommer på föreläsningarna inte står i boken. Så är man inte där är det kört. Men det är alltid trevligt.
Tur så är det fredag img, Skönt att komma hem och ta det lungt ett tag. Dock så slutar vi som vanligt sent, ska göra mitt bästa att smita iväg tidigare, men ska ha några räkneuppgifter som jag inte har en susning om vad det är, så lär behöva hjälp. Nja det fick man för att ha läst matte D.!

Urk lär bli en såndär trevligt sent kväll ikväll. har suttit uppe inte vet jag hur länge och tänkt, NU JÄVLAR, ska jag bli klar i IPODe. Men inte det. Måste ju dock göra det haltklart och få in allt igen, 4 timmar på buss går inte utan musik. Det är så tomt utan domdär rösterna:p Hmm har inte heller hunnit packa så, njaa kanske kan sova, njaa blev ju img. vid 1 kanske?
Har insett att jag är alderles för överambitiös när jag är ensam, eller jag intalar mig själv att jag gör något viktigt. Men ibland, hör och häpna, kan jag komma på mig själv att stirra ut i tomma intet och låtsas:p Du vet som när man vaknar på morgonen och tänker hur man gör sig i ordning och far och upptäcker sedan att man inte rört sig ur fläcken. Tragiskt. Wow BARA 2000 låtar kvar att ladda upp nu, får nog räkna med 2 iaf.


"There IS No Spoon!"


Inga kommentarer: