måndag, oktober 20, 2008

True Blood...!

Du vet dom där människorna som du snackar om och undrar vad i helvetet som är fel på dem.
Vad dom säger, hur dom beter sig eller vad dom gör.
DU är precis som dem, du ser det bara inte själv!



Har spenderat min kväll åt att fixa i mitt I Tunes bibliotek, det är en jädra massa låtar, och tid tar det. Men det börjar bli jobbigt att lyssna på samma 100 låtar om och om igen så det är dags att få in allt nu. Har pratat med krickan och det verkar som om allt är bortgrömt fårn hans sida, vilket är tragiskt, men inget jag inte räknade med. Men tragiskt nog slutar man tydligen aldirg att hoppas....
Jo, har sett det första avsnittet av True Blood, tv serien efter Charlaine Harris böcker om den Psykiska bartennen Sookie Stackhouse. Och trotts att jag vet att det alltid blir annorlunda på tv, så blev jag världigt besviken och det ända jag kunde tänka var. Sådär var det inte! Detdär hände Aldrig! Varför verkar alla vara Lufthuvuden.?
Nja lite farcinerande men det varkar som om en annars seriös och rolig serie har gjorts om till någort som skulle kunna likna en RIKTIGT dålig Porrfilm! Jag har ingen aning hur mycekt pengar som har lagts ned men, njaaa inte bra säger jag bara! Ursch! Nee nu ska vi inte bara vara så, tror nog att dem som inte läst boken skulle finna den väldigt underhållande, för det är den! Och gillar man äldre män, nja varför inte....
Så kommer jag att fortsätta se den?? Jaaa självklart, kan ju alltid hända något kul! och med 20 minuter sex av ett avsnitt på 45, njaa vad har man att missa:p


Erik Hassel - Hurtful

Inga kommentarer: