söndag, november 02, 2008

Nu ska vi gå på Tiger jakt..

Tillbaka till Umeå igen efter en helg av haloween hemma i iskalla rosvik. Blev inte som jag hade hoppats men helt klart trevligt. Var på "Piteå IF 90 år, "fest" med mamma och tog tillfället i akt för att sova över hos krickan, var väldigt länge sedan jag gjorde det.
Har egentligen inte hänt så mkt i helgen har haft trevligt rasta hunden sällskap av rickard och emma och fått höra lite om vad som händer för folk i den föredetta klassen. Satoshi tyckte då att det var SKITKUL med hundsällskap, men där emot kan jag nog inte säga att Wilma och Nelly gjorde det:P Jo vi har oxå jagat älg. Eller hunden har, tur att han inte spragn för långt. Och kom faktsikt tillbaka efter en noggran övervägning. Så nu har jag en Älg och Igelkotts jaktvovve. Inte illa. Det var iaf ingen björn!
Nu ska jag tillbringa resten av min kväll med att se episod 8 av true blood och kanske om jag hinner rita lite. Sedan blir det att börja på Eclipse! Måste köpa nya böcker, börjar att få slut och måste oxå köpa ny manga, var ett tag sedan!

Inga kommentarer: