onsdag, oktober 08, 2008

Piraterna Seglar Igen



Har haft en lagomt slapp dag idag, börjat 10 och slutat 12. Dock den enda gången i denna kurs, men ser hittills ut som om nästa kurs schema kommer ( om det förblir så) mycket bättre.

Inte gjort så mycket egentligen, tänkte ta en dag för mig själv idag, typ såna dära viktiga saker som läsa nått trevligt, rita och spela ps2;P Men blev istället att skriva labbrapport och gå bort mig på ersboda i letan efter Frasses efter att ha gått en annan väg... Men hittade tillslut och belönade mig själv med en Stripsmeny. Mumma.
Efter det blev det ytterligare lite rapportande och ett avsnitt av Greys Anatomy. Om jag har tur hinner jag även se Next men Nicholas Cage. Sägs vara bra... Får se. Måste också hinna duscha kom jag på nu... börjar bli lortiga:P

Hmm funderar på att köpa ett busskort snart, blir snart för kallt att cykla. Men inte än, trotts att det vissa mornar inte är allt för trevligt. Speciellt inte när det blåser, 2 tramp fram 3 rull bak....

Hm mm såg även Piraters 2 igår. För er som inte vet vad Piratens är så var 1:an den dyraste porrfilmen som någonsin gjorts. Men nu har det kommit en 2:a så nu är den dyrast. Var faktiskt kul. Mycket handling så lite (och jag säger lite, eftersom konceptet, oj jag gick vilse, ja jag tar det här hållet, oj där låg det en naken silikonbröstad blondin vad ska jag ta mig till?) verklighetstrogen. Haha så sitter du ensam en mörk höstkväll och har nött slut på Amarican pie, så kanske du ska kolla in denna. Finns till och med em pirat som sak likna Jack Sparrow, men bestäm själv om han är snygg eller inte.


Förutom detta... Nja inte mycket. Har just nu ont över allt, men det börjar på över, så är inte längre i stil med Zombisen i RESIDENT EVIL som brutit av foten och släpar på en yxa. Så snart kan jag hoppa inge och ta mig upp ur soffan, nej så illa är det inte, vare sig jag vill eller inte.

Har pratat lite med pappa idag, får se när han får ner sitt arsle till Umeå. Han ska dock komma till Piteå på Jullovet så vi kan Shoppa, för det har jag egenhändigt bestämt. Ska bli kul.
Dock så undrar jag när min andra Pappa ska få Fingrarna ur ARSLET och börjar göra något åt sig själv... Vuxna människor, javisst!



Dr. Meredith Grey:
Don't look at me like that.
Dr. Derek Shepherd: Like what?
Dr. Meredith Grey: Like you've seen me naked!


And Right now?
Well, I guess I feel Betrayed. Disappointed, Yeah, that's the Word

Inga kommentarer: