söndag, oktober 05, 2008

Porrkväll på tv 2!

Nu är man i Umeå igen och just nu finns det väl inte så mycket att berätta.
Cyklat till Willys I spöregn och börjat steka Plättar vid 8. Haha det är en hård värld vi lever i.
Har även gjort ett tappert försök att en gång för alla fixa till bland min Musik på datorn. Gjorde ju nått halvhjärtat försök på datorn i Rosvik, men gav ju inte så mycekt när allt skulle flyttas hit:( Tänkte dock inte på det då. Så nu måste jag göra om allt o då kan man lika gärna göra det ordentligt.
Har nog tänkt gå på min första ParkOur träning img, men det beror på vädret.... Är tragiskt nog från 5 till7 så lär inte få i mig nå mat förrän 8. Lär nog inte bli dendär pastan jag skulle göra.... Tur att jag fick med mig köttfärsbiffar av Mormor:)

Sist vill jag bara HURRA för tv 2 PorrKväll igårkväll. Var tre dokumentärer, varav två var om Deep Throat och den andra om Ron Jeremy. var riktigt kul att se, läorikt ni vet:? Hoppas att det blir mer av detta stuk följande Lördag!

Och när jag nu ändå håller på måste jagpassa på att höjja HUGH HEFFNER och RON JEREMY till SKYARNA!!!
För säg vad man vill om Porr och allt som kommer efter, men utan dessa två hade nog inte världen haft samma syn på sex som den har idag. Någon som blir stött? Njaa kom tillbaka när du varit i början av 1900 vi säger 30, och säga att det var RIKTIGT kul att leva då!

Inga kommentarer: