tisdag, oktober 14, 2008

Va? Nej, det har JAG ALDRiG sagt...?






Har inte hänt något spännande idag, sett senaste Indiana Jones, har inte sätt de förra men detta spårade ur totalt. Modern "historia" möter Arkiv X. Skrämmande. Har städat idag, varit mycket duktig men trotts en onödigt överflöd av tid så har jag ändå inte hunnit med att göra något kul med mig själv. Det kallas prioritering....
Sitter i ett ultimatum just nu, Blir sur för att människor inte verkar ha ett sinne för humor och absolut inte skulle kunna slösa bort sina liv genom att prata om... Nja inte vet jag, festliga saker. För det är ju MYCKET underligt när någon på 19 år svamlar bort sig själv och drar med sig en nogrant utvald person ned i fallet:p Och då måste jag bara tillägga , ne nu ska vi inte varan sådann jag säger bara: Välkommern Till verkligheten eller stanna i din källarhåla.
Kan nu föresten förstå att hälften av vårat Kompisgäng inte vet vem Hugh Heffner är, ne inte jag heller, vilkern sten kommer dom ifrån? Men snäll som jag är måste jag ju spendera luncherna till att få dem att föstå hur EXTREMT viktigt sådan information är.! Vilket kall här i livet...
Trotts allt så kan jag aldrig eller rättare sagt slutas att förvånas hur glada alla människor är. Nej vi fick inte ett liv idag häller, familjen har dött och jorden går snart under! Nej men var inte sådan, vi hade ju i alla fall tur med vädret.....

Mamma kämpar fortfarande på med sitt äktenskap där hon suttit i 20 år? Börjar nog närma sig 100, och jag tycker att jag har det tufft... Kämpa på kan jag väl bara säga, trotts att tanken att det skulle vara tyst när man vaknar är skrämmande.... Vi skulle helt enkelt behöva åka bort ett bra tag, lämna detta ett tag och bara ta det lungt och inte oroa sig för något....

I helgen blir det Operation "få hunden att sluta äta sockar" kan bli spännande, är i 1,5 års krisen nu. Hahha är du sockar du, men vänta bara tills jag kommer hem. *ha ha ha* *Elakt Flin*

Följ den spännande fortsättningen i att få Neandertalaren tillämpad till Civilisations stadium
(Nej jag är inte SPORE skadad!)






~Hur mycket du än frågar kommer jag aldrig säga de orden som du vet borde ha varit där~
~Jag sa ju att Du inte känner Mig~

1 kommentar:

Anonym sa...

Turbulens i livet är inte så kul, men det är sånt som kommer och går... men vem/vilka är det som snackar skit? hoppas inte att det är jag iaf :S

Vem är det som styrs av spel?
I så fall bör personen ta och växa upp och förstå att det finns mer än den där andra världen...