fredag, augusti 29, 2008

Nedräkning pågår, snart smäller det....

The Last Goodnight - Picture Of You


Hmm var på stan och insåg snabbt att det inte skulle bli något mer av denna sommmar, så det var lika bra att börja investera lite höstgrejjor. Så blev väll lite av det ena och de andra. Men höstskor saknas fortfarande och kanske en jacka... Pratade även med Niki som inte mådde så bra. Var ju tvungen att ringa och gnälla när personen som ringer runt från Umeå universitet var så otrevlig. Men det visade sig att hon ochkså fick ett sådant samtal:p
Men efter en annars händelselös lös dag, så tog sig jag och mamma ann hårfärgningen så gått det gick. 3 färger är inte att leka med. nja satt iaf med det svarta och det blonda i lite mer än 2 timmar, stod att det blonda skulle ta ca30 minuter.. Hmm jag undrar jag, men trot eller ej så blev det bra i slutändan. Nu hoppas jag bara att inte allt rinner av när jag tvättar håret nästa gång!



___________________________________________


Öh har sedan varit ute och gått med rickard som vanligt, och sedan blev det att baka eftersom Mamma inte hann. Var lite stolt där och tänkte att nu har det blivit bra... Men inte det, HALVA var bränd.. Hur kan Halva plåten bli bränd i en Ugn?? Jadu, nja det var då inte mitt fel iaf.

Hmm sedan for jag till Krickan, kan ju bli ett tag tills jag är där nästa gång. Gjorde inte så mycket.Grejjade, åt och försökte få bukt på den lilla vildingen Birka. Hon är ju så söt. Men attans vad vassa tänder. Hade också lite samtal med krickans syrror. När det började närma sig kväll gjorde vi varm choklad och såg Wall - E, Snacka gullig och skrämmande film. jag började då fundera en hel del. Se den säger jag bara.. Det är ju Disney. När filmen väl var slut var det sedan 4 timmar innan krickan skulle upp o jobba. Stackarn...

Njaa själv steg man upp 9, efter strikta order från regeringen. Så när man ändå hade en ledig dator passade jag på att skirva lite. Idag lär jag nog annars ägna min tid åt att packa och fixa de sista grejjorna. (Drömmer redan mardrömmar) Ska väll sedan gå ut med rickard oxå. Måste ju träffa honom innan man far, kanske nå av de andra pojkarna oxå om jag har tur.



Idag Fylller Michael Jackson 50 år!
Grattis!

(Vår tids King OF Pop, men vad är han nu?)


Inga kommentarer: