tisdag, augusti 12, 2008

Massa Narkosmedel och bortklippta Pungkulor...!




Blev egentligen inte så mycket sova idag, mycket eftersom bedövningsmedlet som min vovve fick vid sin höftledsröntgen igår äntligen släppte och de var på tiden att det skulle busas och vi skulle självklart vara med. Nja steg iaf upp vid 7 för att bara dra på mig kläderna och dra till gammelstan. Dags för att Kastrera stackaren. Han var inte lycklig men vad gör man inte.

Ovan: Satoshi som nyinflyttad.

Nedan: Ca ett år senare


Nja roade resten av min för och
eftermidda med att leta efter en lägenhet i Umeå. Är nog egentligen inte så svårt, men när man inte vet vad andra personer tänker så är det svårt att veta vilken storlek man ska ha. Har såndär lagom panik för skolstarten den 1 september. Har just nu inte ens ett ordentligt skrivblock och allt mindre möbler att fylla den med. Jo jag har ju iof Nalle Puh muggar, men kommer inte långt med det.



Ö
h ägnade också tid för att måla badrummet och för att se mina sista avsnitt av Buffy The Vampire Slayer sesong 3. Så nu är det bara att investera resten. Måste också få tag på Higher Ground, kan bli svårt men får se. Sedan var det bara att hämta en lagomt neddrogad hund vid 4. Stackarn såg inte allt för lycklig ut, speciellt inte med tratten.

"Satoshi, varför tittar du sådär på mig?"
"Jag väntar tills du gått och lagt dig och när du minst anar, BANG!"

Har nog inte hänt så mycket mer spännande idag, letat som en galning efter någon jag känners blogg, men verkar som om alla kör på ex. pixbox. Nja måste i alla fall gå och duscha nu, en behandlad hund och skitväder gör en inte så fräsh om ni förstår.

Ps. Niki, Sensitive P... räknas inte som en Anime, men jag gissar att du är ett fan av "Pet sitters". *Harg, Harg, Harg*



Inga kommentarer: