tisdag, augusti 26, 2008

Attans vad det är kallt här inne...!



Joseph Arthur - Honey and the Moon



Sitter just nu framför datorn och fryser. Det är inge bra ide att stänga av alla element under sommaren, speciellt inte när det inte verkar finnas något som heter sommar här uppe. Så är väl minusgrader och frost här inne just nu. Inser dock vilken enormt dålig blodcirkulation jag faktiskt har. Fingrarna är som ispinnar. Är lagomt svårt att skirva när man knappt kan böjja på dem.

Öh, idag har jag passat på att sova till halv 11, åt frukost och började checka av min "inför umeå flytten" lista. Och för er som undrar är det just nu Nästan 100% säkert att krickan ska bo med mig. Lär ju ha en Niki där också men det blir bara trevligt. Det trodde varken jag eller du eller hur?

Stop Lying, because I know you are..


Tog mig sedan mod till att för en gång för alla börja att fiksa lite i min ipod, skriva ut alla namn och genre. Samt skaffa Covers. Och tro mig trotts att jag hållt på i åtskildiga timmar är jag knappt halv vägs. Är ju ca 6000 låtar som ska årdnas o vördnas om, så inte lätt. Inte undra att mina fingrar är kalla.

Öh, drog sedan med Rickard ut och gå, som vanligt. Det är ju så kul för Satoshi att träffa andra vovvar, dock på egen risk. Och speciellt när han inte ännu får vara lös utan har en 100meters lina släpande efter sig. Livsfarligt...

Dock har jag inte suttit framför datorn hela dan. Ärligt! Öh följde med mamma in till Piteå ett tag, hämtade nå madrasset hos mormor och gick på stan medan mamma var hos frissan. Och imorgon ska vi ge oss på att bleka och färga mitt hår själva, Häng kvar för uppdatteringar om det. Allt kan hända.
Spenderade sedan ca en timme åt att göra en omellet med kantareller. Men eftersom beskrivningen var så dålig, eller att jag inte använde sunt förnuft, så blev den först REGÄLT bränd. Så det var bara att börja om. Men det blev gott, nästa gång ska jag nog testa räkor...

1 kommentar:

Lobbie sa...

Jao, jag beställer min shounen-ai... Finns nån enstaka här i stan men det är inte mkt... Finns mest "all-round" serier som alla kan läsa. ^^

Längtar faktiskt tills du dyker upp ^_^ Men Krickan kommer inte till helgen va?? o.o
heh, jaa, ja ba undra... ^^