söndag, mars 29, 2009

Tänk Positivt, jag kanske hittar mig själv..... Eller så blir jag Galen...?

Så imorgon bär det av till urskogen. Mkt trevligt, eller nått. Hoppas och ber att det finns dusch och elektricitet. 3 dagar med snö och vattenprovning, ingen nöjes resa alltså. Får hoppas på att det blir bra, kul att vara ute iaf. Har spenderat dan åt att fixa mat för 3 dagar, blev nog för mkt, men man vet ju aldrig. Får se om allt får plats. Ska bli kul att se hur jag får med allt till bussen img.
Urk, kommer bli 3 långa dagar o troligtvis ingen sömn, så det är ju alltid kul. Snälla låt det finnas teckning! Kommer aldirg bli mig själv igen, så ägna mig en tanke.

I helgen har det inte hänt allt för mkt, firat mamma med tårta och smörgåstårta, gott gott. Var även hos krickan en dag. I fredas var andra sittningen för hans tatuering. Bara halva kvar nu, får se när det var. 12 maj har jag för mig. Nu har han i alla fall flyttat ut från lägenheten och jag har blivit särbo, eller nått liknade. Vi får se hur det går nu.
Han tog alla filmer men jag lyckades buda till mig ps2:an.:p Så har lite att göra iaf.
Måste verkligen städa när jag kommer tillbaka.

Jo var ju EARTH HOUR igår, Släckte ni lyserna?? Det gjorde då ja, försåkte pracka på familjen, så blev allt förutom en tv. Robinson urk. Var lite lagomt svårt att hitta grejjorna och klä på sig när jag skulle till krickan, hade inte fixat fram nå ljus innan.
Njaa nu ska jag snart gå o sova, blir nog att se nån film först, eller om det är nått bra på tv. Får se...

1 kommentar:

Ida A sa...

Var glad att du i alla fall slapp åka drygt tre mil skidor med en fullsmockad ryggsäck á 75l på ryggen och ca 14 km rakt uppför, det fick vi göra på våran tre dagars tur på vinterutbildningen. Och så fick vi sova en natt i bivack också =inte kul.