tisdag, mars 24, 2009

Nu ska du DÖ din Förbannade Björn!!!

Sånna här dagar är alltid de trevligaste. Dagen innan tentan dagar. Man vet att man borde plugga men vill hellre göra något annat. Typ se film eller nått:P Så har spenderat iaf halva min dag åt att köra Ginga Nagareboshi Gin maraton. Var ett tag sedan man såg dem så.
Ja tenta dag img, samma dag som mamma fyller år. Så istället för att äta tårta skriver jag tenta. Alltid kul, fan om det inte blir något över.
Urk, har suttit för mkt framför tv och läst för mkt. Mår illa. Kansek då borde sattsa på att gå ock lägga mig i tid för en gångs skull. Haha troligen inte.
Måste till stan img, försöka hitta något trevligt till mor min. Kanske något trevligt till mig själv som muntrar upp mig. Nog för att det känns som om det är lite lite med pengar just nu. Men ett par jeans har man ju alltid råd med:P

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med tentan :)