söndag, mars 01, 2009

Slutet av en helg

Tillbaka i Umeå igen, ensam och övergiven:/ Lämnade min käre far med mitt Monster till vovve och hoppas och ber att det ska gå bättre för dem img. För hur går det när "Den Envisa" möter " Mr. Jag Har Ingen Stubin"? Följ den spännande fortsättningen....

Annars då, njaa inte hunnit med så mkt idag heller, vaknat tidigt hela helgen dock. 7 varje dag, inte trevligt. Men går bra när man har någon att vara uppe med. O trotts att man haft hela dagen på sig har jag ändå ej hunnit med allt jag lovat mig själv att göra. *suck*
Sitter just nu och försöker fila ihop ett personligt brev, inte det lättaste. Specielltt när man vill göra det utan ett jobb som man söker. Får jobba på det.
Nu när jag funderar, vad har man egentligen gjort i helgen? Snacka dåligt minne, får börja skriva dagbok igen, eller åt minstonde föra en slags "Vad Jag Gör Varje Dag Bok".

Njaa nu är det snart SKINS, så kanske ska ta något gott att äta. Bör ju dock gå och lägga mig tidigt, FASEN.... Jag har inte fixat håret än! jag går inte ut genom dörren och ser ut som en Bläckfisk!




"I Don’t Love You I'm just Passing the Time
You could Love me if I Knew how to Lie
But who could Love me?
I am out of My Mind
Throwing a Line out to Sea
To see if I can Catch a Dream"
"Panic! At The Disco - She Had The World"


"So I stole the Pillowcase to Clean
this Mess I've made of Someones Dream"
"Blue October - Weight Of The World"

"And I’m still Waiting For
You to be the One I’m Waiting For"
"Reliant K - The One I'm Waiting For"

Inga kommentarer: