onsdag, mars 25, 2009

TröstShoppande, vad menar du?

Tenta avklarad idag, sedan om jag faktiskt klarade den är väl en annan femma, men man får väl hoppas. Öh och för att lätta mitt "lidande" blev det en sväng på stan med Niki. Har en tendens att bli det efter en tenta. Blev ett par jeans, för ovanlighetens skull och ett linne. Har upptäckt att det är brist på det i garderoben och sommaren kommer med stormsteg, så blir att investera fler. O som vanligt gick allting i grått. Varför är allt jag äger och har grått?
Blev sedan att äta Subway mackor hela dan, får börja kalla mig kupong bruden, eller nått. vart får jag alla dessa kuponger ifrån?
Urk, nja kom hem vid 2 och upptäckte när jag klev av bussen, att det varit väpnat rån på coop konsum berdvid mig. Fråga om jag är förvånad... Varför brevid mig, och jag som skulle köpa mjölk...


Mamma fyller år idag
GRATTIS MAMMA!!! Nej jag ska inte nämna hur gammal du blir.

Längtar till helgen så jag kan sätta tenderna i smörgåstårtan! Undra vad som annars händer i helgen. Hmmm, har dock hittat hennes födelsedagspresent. Blev inte det jag tänkte, men det funkar. Så resten av dan har jag använt till att, jadu, vad har jag gjort. Inte det jag tänkt iaf. *SUCK*
Imorgon kommer Krickan ned, för att för hoppningsvis tatuera klart sig och för att hämta datorn och lämna mig för evigt. Alltid trevligt, så finns en ledig sängplats om nån är intresserad:P
Nee snart börjar Greys, så ska hoppa i duschen innan det. Sedan blir det varm Cholkad!

1 kommentar:

Lobbie sa...

Vi måste fara nångång när det blir lite varmare å köpa riktiga vår/sommarkläder. Ja e i desperat behov av en ny garderob! >o<