torsdag, mars 12, 2009

Ännu en av de där kvällarna när jag borde ha gått och lagt mig för en timme sedan

23.40 Elvis Presley - Always on My Mind

Är så grymt
sliten just nu. Och varför kan man ju fråga sig. Har nyss varit på träningen, mkt kul, men nu grymtar kroppen i protest. Måste vara för all den nyttiga och mångsidiga maten jag äter. Ne bara jag får socker så håller jag mig på fötterna. fick tips om nå Adhd medicin som skulle höja koncentrations förmågan eller något. Men det var nog bara ett skämt. antingen om att jag alltid är trött, eller på att jag är mer galen än förut. Vem vet.
*GÄSP* Borde verkligen ta och lägga mig i tid, i alla fall någon dag, men inte det. Alltid något som borde hinnas. Livet är inte så kul just nu, sitter fast i Umeå, utan nå ideer till mat och med massa grejjor som ska göras till skolan. Kan jag inte bara få spela Liteeee tv spel? '
Nja har alla fall skrivit klart om venedig och gjort klart min del av labben, nu ska den bara sättas ihop.
Jag måste verkligen städa i helgen. Dammråttorna har börjat bilda komplotter emot mig och njaa det kan finnas en smula här och var. Ingen som kan baka något sliskigt till en stackars själ?




________________________________

Dagens lägenhetsproblem


Hur kan Servrar (hemsidor) vara "upptagna" i dagens samhälle. Urg, och varför just nu.
Logga ut från hotmail era jä*lar.

Inga kommentarer: