måndag, mars 09, 2009

Nej, jag kommer inte på någon tittel

Var nu år och dagar sedan man skrev. Har helt enkelt inte haft tid.
Varit hemma i helgen iaf. Skönt att få riktig mat. Träffade även en mkt trevligt tjej på bussen, hon underströk att jag är miss placerad och har hamnat i fel klass:p
Njaa sedan blev det luleå med pojkarna på fredag. Hedman "dumpade" oss för flickvännen:P Och Rickard tyckte det var roligare att fara till Stockholm o se Metallica. Fick dock en snygg tröjja så I Guess han är förlåten.
Njaa blev iaf Cleo. Varning, far INTE dit. Om man nu kunde kalla de musik så sög det. O DJ:n tyckte att det var fräsigt med temat "Skivan hackar upp sig" Spännande måste jag säga. Men annars var det helt ok, alltid kul att träffa Hansen o erik. Kvällen slutade sedan med att krickan föjlde med hem.

Lördagen var inte så speciell, trotts att jag var dötrött efter att ha gått o lagt mig vid njaa närmare 5, drog jag mig upp o följde mamma på stan ett tag. Sedan blev det en väldigt lugn dag, föjde med till krickan ett tag, o sedan hem igen o såg "Patrik 1,5" med mamma.

På söndagen blev det skotertur med Hansen, Erik, Hedman och Sara. Väldigt skojj, spec när jag knappt kört nå skoter hittils. Sedan tittade Rickard förbi o berättade om konserten. Blev sedan att hyra film o äta tårta. Blev "Mirrors" Faktiskt helt ok. Har hunnit med ganska mkt ser jag:p Men nu ska jag fixa lite i lägenheten, kanske se om det är något kul på tv.

1 kommentar:

Anonym sa...

I guess att jag är förlåten :(
Vad händer i helgen? =)
Btw har du lagt av att spela gura?:P