måndag, mars 23, 2009

Har aLLa FaceBook förutom jag?

Var ett tag sedan man skrev, varit upptagen eller något.
Har i af varit hemma i helgen och det har varit riktigt gott med riktig mat!
Varit med Krickan en del I Guess och i lördags blev det ute kväll.
Var först hos Krickan med, Sandra, Micke, Olof och blev sedan utökade med Frida och Johanna.
Snackade strunt och sådant. Blev sedan att fara till Piteå.
Tack gud för pentryt och Piteå! Alltid trevligt att fara ut där man känner folk.
Blev ett besök på både Kalles och Pentryt. Träffade bland annat Rickard och Erik där, trevligt att snacka lite med dom oxå. Var kul att svamla runt och prata med lite folk, är så ensamt i Umeå lägenheten just nu. Var, när vi anlänt till Kalles 5st men när vi for bara 4, hur gick det till??:P

Har då lärt mig en läxa, som jag ej kommer göra om. STARK mat och alkohol, matchar inte....
Så man kan nog säga att kvällen var super tills jag var tvungen att fingra på krickans extra starka kebabtallrik. Det gillade inte magen, men gick dock över ganska snabbt. Sov sedan över hos krickan och brummade hem dagen efter.
Har nu nog med bevismaterial för att motbevisa Rickard till min teori! Man är piggare när man vaknar på morgonen, om man inte är bakis eller nåttt så klart, när man har druckit än om man inte gjort det! Fast det kan ju vara fel på mig oxå, vore ju inte första gången.
Söndagen blev lugn, och beslöt mig för att stanna hemma tills måndan, så nu är man i Umeå och bör sätta sig och plugga. Tar detta pluggande aldrig slut?

1 kommentar:

Emma sa...

Haha! Jag vet hur det är ;D
Min syster fyller också år idag (: