lördag, februari 21, 2009

"Real men takes It up The Butt!"

Började med en inte allt för trevligt lördag, med omtenta och allt. Men jag räknar med ca 3 omtentor till o sedan börjar vi läsa det jag är intresserad av! Njaa iaf så bestämdes det huks fluks att jag o Niki skulle hyra film o göra pizza. Så blev " Get Smart", "Another Gay Movie" och "Prom Night". Var riktigt trevligt, snackade även en del om nja, drömmar och sådant och spelade lite wiii. Så dagen blev räddad iaf. Alltid trevligt att se film o äta pizza, känns som om resterna blir middagen till img. O är inte sjuk längre, lite rethosta men annars precis lika mongo som vanligt. Har nu fått reda på att krickan inte kommer i vecken, så ensam tills jag far hem på torsdag. Men jag tror jag ska klara mig:P Ska försöka hinna med lite grejjor som blivit undanskuffade av tenta plugg. Så får se vad jag hittar på.

Inga kommentarer: