torsdag, februari 19, 2009

Ni vet det som blir över när man friterar pommesfrites på Max? Det är så jag ser ut just nu:P

Idag är en sån där Mysig dag som man aldrig tog av sig pyjamasen på, eftersom man ändå inte planerat att gå ut genom dörren, samtidigt som håret har börjat limma sig runt skallen. En sån dag alltså, en " jag är för slö för att fixa mig och ser ut som ett skogstroll" dag. Alltid kul plus att det ger ett så bra självförtroende.

Krickan for hem idag, så har ägnat mesta tiden åt att plugga och kolla tv. Även tagit mig tid att sitta och uppdatera bloggen i hopp om att någon skrivit något nytt. Fullt upp alltså.
Har även hört av Rickard och Erik idag, började misstänka att jag hade blivit dumpad, men finns ändå kanske en chans till att de minns vem jag är. Var trevligt att höra lite välbekanta röster:P
Har spenderat kvällen åt att tugga tuggummi och sett The Sarah Connor Chronichol. Spännande, funderar på om jag ids tvätta håret, men blir nog img. Kanske spela lite wiee nu eller rita??:/

Inga kommentarer: