lördag, februari 07, 2009

Hemma bäst?

Har just sett Melodi festivalen, och som vanligt får man ett sådant hopp inför framtiden. Ne jag är inte sådan så jag säger: De SUGER inte, det är bara inte min Musiksmak. Titta vad duktig jag är.
Idag har det inte hänt mkt, hade "stora" planer för helgen, men blev att bara ta det lungt, är ju skönt det oxå. Så idag var jag en snabbis till piteå. Köpte "basplagg" på Gina, en ny halsduk och en pyjamas. Borde dock köpa mig ett par vinterskor, men de jag ville ha fanns inte i min storlek. Kollade dock på andra, men är nog lika bra att vänta till sommaren. Har spenderat resten av min dag till att börja se SEX AND THE CITY är nu på säsong 2.
Annars har det inte hänt något speciellt fantastiskt. Rickard har dock lämnat Rosvik bakom sig igen, och prövar nu lyckan i Öjebyn. Nja så lätt blir han då inte av med mig!

Måste försöka vara med pojkarna nästa helg, de har en tendens att vara upptagna:P Nu ska jag kolla nå bilder och sedan bör jag nog vara social med pappa, som så snällt har brummat ned hit. Hejs

Inga kommentarer: