tisdag, februari 24, 2009

Niki: Nej mamma det är lungt, jag ska inte köpa något!...

... 6 timmar senare: - Öh, jag kan förklara.... Det var så att, öh, eller...?!


En mkt trevligt dag idag. Steg upp den vanliga tiden, men istället för att fara till skolan bar det raka vägen till bokrean i stan. Där mötte man Niki och sedan bar det iväg till bokia. Blev tre böcker totalt och Niki som inte skulle ha några köpte nog iaf 4. Njaa jag skulle ju strängt inte köpa något mer sedan, men blev iaf tillslut ett par skor, ett par jeans och manga. Fettisdag idag, tog och fikade men blev ingen semla för någon av oss. Dock världens dyraste fika, men alltid gott med slisk. Detta kalas plus ett mål på Subway, tog 6 timmat! hör och häpna, vanligen när jag är på stan tar det högst 3. Så jadu, hur vi bar oss åt är en fråga.
Kom hem vid 4, så resten av dan har inte varit så händelserik. Men har varit en mkt trevlig dag utan att behöva oroa sig för skolan, men ni vet ju vad man säger: Lugnet före stormen och ja, nu är det ett par tuffa veckor framför mig:(
Hoppas alla har ätit sig feta på Semlor, och ätit några för mig oxå:P

Inga kommentarer: