måndag, februari 02, 2009

Fint väder idag, fina betongvägger också...

Idag har jag gjort så mkt som ingenting. Fast har fixat lite skolgrejjs, som vanligt då alltså. Sitter just nu och smsar med Rickard, kul att det finns någon som tycker det är kul att Sms:a. Ganska trist här just nu, tyst. Fast img får man se om allt som hänt har förändrat något eller om allt kommer att fortsätta som vanligt..... Dock har jag lovat mig själv en grejj:p Får bara hoppas att jag, om även bara denna gång klarar att hålla det.

Nästa helg kanske pappa kommer och våldgästar igen. Blir väldigt trevligt om han gör det! Ska försöka styra upp bio oxå, eftersom sedan är det en hård tenta vecka framför oss.. kanske kan man lura med sin far på det oxå. Han tycker säkert det är jätte kul att gå på bio med "småbarn":P Oj, fasen, det är snart tenta . Måste nog lägga på ett kol. Måste lära mig stenarnas densitet och bergarterna oxå. Blir 2 hårda veckor.

Idag var det första avsnittet av RAW, det är precis min humor, skitkul:P Hahaha.

Inga kommentarer: