lördag, februari 14, 2009

Om du är en Myra, Bråka inte med ett Tojj!

Sitter och väntar på att min ananaspaj ska bli klar. Måste ju unna sig något gått en dag som denna. Varit i luleå med pappa idag. Insett att nu när jag bestämt mig för att köpa ett par vinterskor, lite kallt med converse, så har sommarskorna kommit in o vintern åkt ut. Men ärligt, hur sugen är man på att köpa sommarkläder, som klänningar och sandaler, när det är 2 minusgrader utomhus? Nja håller mig hittils till kläder efter väder. Hittade dock ett par skor, hoppas de är lite varmare iaf. Öh, blev oxå lite nytt smin och nå alla hjärtans dags presenter. Pappa nöjde sig med sängkläder. Blev inte så mkt mer, o sedan började fadern den långa resan tillbaka till paradiset Kiruna. Erika ringde idag, jo, jag trodde först att hon ringt fel, men var mkt trevligt att höra av henne. Blev inte så länge dock, svårt att prata i telefon och prova skor samtidigt.
Hmm ikv då, känns som om jag kommer att åka på melodifestivalen, suck. Men men vad gör man inte för att vara trevlig. Nu ska jag kolla pajjen, så den inte blir bränd.

Ha en Riktigt Svensk, Komersiellt dyr alla hjärtans dag:P!

1 kommentar:

Ida A sa...

var glad att det bara är 2-, här är det typ 20-