onsdag, februari 11, 2009

Blev ingen tjock 3D hamster idag heller

Sitter o väntar på att klockan ska närma sig , lite mera 5. Bio och äta idag. Skulle bli en "dubbeldate" + pappa, men rasmus skulle jobba och Niki skulle inte äta. Skulle även se Bolt i 3D, men pojkvännerna var så trevliga att de såg dem innan. Så blir bara jag, pappa och krickan som äter. Men Niki kommer senare o joinar oss på bio. Blir dock Valkyria, men kan ju oxå vara bra. Har laddat upp med ett ordentlig lass med godis, så det ska nog gå bra. Var även på stan med pappa idag, men båda var "otaggade" och slut, så blev bara en snabbis. Hittade dock en vit tröjja.
Var rea uppe i, heter det Up2? Njaa i märkesaffärerna iaf, lagomt mkt folk kan man säga.
Men nu ska jag "fixa" mig och sedan bär det av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej rosa! :D Nu har jag också skaffat mig en blogg. Bläh, så går det när man har lite att göra! ;) hoppas allt är bra med dig! Vi borde ha en liten reunion, typ äta i Luleå eller nå... vi 4 :)