torsdag, november 13, 2008

Snart Går Bussen...

Sitter här och väntar på att klockan ska närma sig nio. Jo jag ska fara hem med 10 bussen trotts att vi slutar 12 och jo jag har tydligen blivit en lite skolkare:p Men måste ju inte gå på allt och idag, njaa orkade bara inte... Kan dock oxå ha något att göra med att hela våran grupp beslöt sig för att stanna hemma. Sitter nog vid datorn nu, ni vet det har ju kommit ut en Expantion till WOW, så det är därför....
Hmmm, njaa har inte hänt nå mkt alls, var på PK igår, och gjorde hopp övningar. Och efter det njaa, mina knän skriker om räddning. Tror de måste smörjas elle nått....
Hmm i helgen då??? Njaa måste hinna ta mig till stan och bla köpa nya pennor, blir en del ritande på alla dessa föresläsningar:P Samt beställa tid till fissan, eller kanske fixa håret själv, i brist av pengar vid jul. Har även blivit bjuden på" Tack för att ni hjälpte till med Huset" fest. Men tror inte det blir, har en del jag borde göra istället.... Haha undra vilken stackars vänn jag ska störa i helgen.. Rickard eller Emma, Haha kanske båda.. Vänta ni bara!

Inga kommentarer: