söndag, november 30, 2008

1: Advent

Japp det är första advent idag... och njaa vi hade massor med snö tills det började regna, var inte kul att cykla till Pk, gick inte riktigt att cykla rakt. Hmmm idag..? Inte mycket, tog en tidigare buss för att hinna med TjejWorkshopen, så det blev ingen skyltsöndag för min del, synd. är lite trist i min lägenhet,det ända julgrejjset jag har är en ljusstake... Lite trisst....
Img kommer pappa och hälsar på, såd et kan bli spännande... Hoppas att han inte förväntar sig upppassning.... Måste dock handla för det ekar tomt i kylen. Kanske ska tvinga honom att laga nått gått.

Hmmm, var en sväng med pojkarna igår, blev inte så mkt, såg nått nytt zomib spel och spelade chicago.. Njaa när det gäller tur så är jag sämst! Men var kul att träffa den iaf, måste bara bli lite offtare och längre framöver... Nu väntar jag på att Sims ska komma och funderar på att göra en sista desperat storstädning innan img, men lär inte sattsa på det.


Kom ihåg JULKALENDERN kl 07.15 imorgon!!!

Inga kommentarer: