söndag, november 23, 2008

Har jag börjat bli för gammal?

Har nog drabbats av en lite lätt telefon skräck sedan jag flyttade till umeå. För varenda gång det inte står vem det är, alltså någon jag inte har i teleboken så överväger jag att inte svara eller svarar helt enkelt inte. Ni skulle bara veta hur många konstiga samtal jag fått.... och jag som inte vet något sitter bara och undrar, varför mig? Så vill ni något, njaa varna mig först!'
Öh njaa snart ska jag till umeå igen, men dock följer krickan med. Hade tänkt göra en massa denna helg oxå, men får akdrig tid för det.... men har varit på bio, först Twilight med Niki och sedan Madagacsar 2 med Krickan. Roligt jag hört i biokön:

3 tjejer framför oss i biokön om Twilight:
Tjej 1: Jag har aldrig läst boken men ALLA säger att den är jätte bra!
Tjej 2 och 3 i kör: Jag! Meen det är ju bra att få en som inte läst dens åsikt!
Tjej 2: Fast jag kommer att DÖÖÖÖÖ, kommer gråta igenom hela filmen!
Tjej 3: Boken är ju så bra!
Tjej 2: Det är DEN BÄST BOK JAG NÅGONSIN LÄST!!!! Och man blir ju så KÄR i Edward! Jag hoppas bara att han är snygg! Ahhh, är kär!

Nja man ska väl vara en viss sorts männsika, men är dcok farsinerande hur intrycket av boken förändras med hur gammal man är. Fast VÅGEN av ÅHHHHH genom biosalen och applåder i slutet, njaa det var lite för mycket för min hjärna. Samt att filmen hade en så LADDAD sexig späning.. Öh, tyckte bara att den var kul! men som jag sa, beror nog på åldern. hoppas att det beror på åldern.... Annars har det inte hänt så mkt i helgen... Lite tragiskt, men dagarna går ju så fort.... *suck* Nu kommer min skjuts så dags att draa!

Inga kommentarer: