söndag, november 09, 2008

Är Namnlöst pga Dålig Fantasi

Sitter som vanligt på en söndag kväll i umeå och försöker övertala mig själv att jag inte är trött och att det inte är skola img. Insåg att det var ganska länge sedan som jag skrev, men om sanningen ska fram har det funnits för lite tid, men tentan och allt. Du vet det kallas prioriterier. Och på tal om att PRIORITERA, så träffade jag Robert på Coop och han hälsar till alla er vilsna själar som en gång satt inspärrad på Grans naturbruksskola:p *HAHAHA*

Har varit en ganska öh ovanlig helg, eller rättare sagt förfriskande. Var faktiskt så att den goda själen Emma lurade med mig på en 1/3 klass reiunion. Hade mina misstankar men var grymt trevligt. Kul att höra vad alla gör med sina liv. Dock var inte min "del" av klasseb där men fick sig många goa skratt iaf. Somliga lever ju livet medan andra, njaa pluggar....
Fick även höra lite om hur det gått för Sandra och Nora, och... Ja håll i er nu, för ni vet att jag hade mina tvivel om det. Men måste erkänna att när jag såg Sandra och hörde henne berätta om det ena med det fjärde så, njaa försvann det. Hör och häpna. Hon var sig likt men hade den där "jag har vuxit upp och insett ett och annat" auran hängande över sig. Väldigt inponerande. Hmmm fick också höra bättre sent en aldrig rapporter om Cos och Keros England resan, Mias "Nya" liv och Marias Sjukskrivning. Helt klart kul, men som de gamla tanterna jag och Emma är så blev det ingen utekväll för oss, utan det fick ungdomarna hantera:P

Nu ska jag se ett avsnitt True Blood och hoppas att någon vänlig själ kunde "ge mig" One tree hill. Efter dagens avsnitt vet jag inte om jag kan sova. Tänk om livet.... Hmm annars så njaa händer inte så mkt mer just nu, får hoppas på några spännande händelser img.

Sov gott



Filmtips: The journey to the center of the earth. Har du 3D glasögon, se den i 3D.!