tisdag, november 25, 2008

Snart är det jul igen!

Hmmm img så bär det hem till Rosvik igen... Allt tack vare att jag är så grymt strässad och smittar av mig, eller för att jag o Niki orkade göra klart arbetet förra veckan! Såå 5 dagar i rosvik, inte illa. Kunde ha stannat till nästa onsdag, men har redan missat 2 PK träningar så tjej workshopen missar jag inte... Får dock se om jag inte åker tillbaka på måndag, är ju ledig tisdag och onsdag... Beror på om mamma betalar eller inte:p *Ond människa*... Ska bli skönt iaf. Och sanrt är det ju första advent! Yeahih för kalendrar! Blir nog en hel del julgrejjande denna hemkomst, får se om det blir att fara på pysselkväll hos krickan, och hör och häpna, kanske drar med mig simon, jo ni hörde rätt. Hoppas bara och ber till gud att han inte gör att jag ångrar mig,... *suck*
Hmmm känns som om det blir en hel del julpysslande innan jul denna gång, har eller mamma har införskaffat mycket skojjiga pryklar, såd et är bara att köra. Nu krävs bara lite julklappar!

Hahah snart är det JULLLL.......!!!!! Hoppas att vi blir många och att pappa också dyker upp!

Inga kommentarer: