söndag, november 16, 2008

Spännande..

Har varit en minst sagt öhh underlig helg kan man säga. Har som vanligt inte hunnit med ens hälften så mycket som jag skulle vela göra, men man kan inte få allt. Men man kan lugnt säga att mycket är kaotiskt just nu.... Trist att man aldrig får något lugn och ro.. Vill bara sova en hel vecka eller så.


Jag har blivit trampad på, kallats hårda ord och fått allt jag lever för och tror på klart överkört.
Men det är lugnt, jag är inte arg, jag klarar mig. Jag tänker bara på dig, och hur jag kommer att
se på dig när den här kvällen är över.
Men jag kanske borde tacka dig, det är vid såna här tillfällen som man lär sig hur man ska fortsätta leva, hur man ska handskas med saker och stänga känslor inne.


"Du Trivs i din Mörka Jävla värld!"


Men ta det lugn, nu vet jag hur du känner. Är på tiden tycker jag. "What Doesn't Kill You Makes You STRONG!"

1 kommentar:

Emma sa...

:o
kramar på dig!<3