lördag, november 29, 2008

Julpyssel

Gäsp.... Nu är det lördag inge, vilket betyder att det är söndag img och 3 timmar i buss, vilket sedan menas att det är måndag och skolan igen. Men som tur är är det "bara" ca 2 veckor kvar. är skönt. Men massa uppgifter att göra tills dess och saftiga tentor som väntar på en i januari... Alltid lika kul med skolan, njeee inte om man tänker på ledighets frnten iaf.

Öh, inte igentligen hänt så mycket. Har typ varje dag känt mig så otroligt taggad att jag har spenderat mina kvällar med det gamla hederliga "Stirra i taket och räkna kvistar!" Alltid lika spännande. Hmmm har dock varit på stan med Emma på fredan och börjat köpa in julklappar. Har nu iaf en plan vad jag ska skaffa och några bortfixade julklappar. Alltid kul med sällskap. Öh sedan blev det "Mamma Mia" med mammma på kvällen, lite varning på den filmen men ändå kul....
Hmm idag har jag dragit emd mig lillebrodern till julpyssel dag hos familjen Forsberg. Var treligt och blev nån smällkarramell och nisspinguiner. Hade även en trvligt diskussion om "AnalBlekning" Tydligen den nya inne grejjen, men tyvärr kan jag inte riktigt förstå vittsen. Men är ju alltid ett sätt för oss i I-länderna att sprätta pengar på.

Hmm blir ingen krickan med till umeå denna vecka, vilket är synd, hade behövt spendera lite tid med honom. Men dock lät det som om pappa skulle kika förbi, så det kan bli trevligt. Måste också "lösa upp" lite grejjor med Niki, om det finns tid och rum för det och om jag orkar.... Hmm undra förresten när nästa projektska vara inlämnat, innan jul säkert*Suck*

Inga kommentarer: