tisdag, december 02, 2008

Fara på Stan...

Hmm idag så trotts att jag var svintrött drog jag mig upp ur sängen och tog mig till en matte föreläsning. Känns som om det var behövlig. man trodde att man hade koll sedan matte D, men tji fick man. Sedan blev det stan med min käre far, som nu har instalerat sig på min soffa:P Hmm måste hitta julklappar, men som vanligt är det inte så lätt, vet knappt vad jag själv vill ha. Mycket eftersom jag är en såndär ena månan håller jag på jätte mycket med en sak och den andra månan en annan. Så har inte bestämmt mig, just nu är det spel och elektronik. Har några grejjer i tanken, men får se. Men blev iaf en del grejjor, är alltid trevligt att gå med farsan, han har som inte brottom någonstans.... Img är man ledig, trotts att det finns en massa som man borde göra, men blir nog restan av stan då:p

Inga kommentarer: