torsdag, september 25, 2008

Some people are just born Nice...?

Just nu känns det verkligen som att lektionerna denna vecka bara varit för utfyllnad, men har ju dock kunnat fara hem tidigare. Så det är väl bra.
Så imorgon har vi en tenta, den andra sedan vi började.... Denna är om Insekter, *Suck* Det låter som det inte ska vara svårt, har ju bara fått en vecka på oss att lära oss kanske 3o? insekts ordningar och familjer. Men med tanke på hur mycket jag har tränat, så får jag helt enkelt hålla tummarna.....

Har där emot hunnit med ganska mycket idag. Stack som sakt en timme tidigare och ägnade den tiden åt att köpa Bussproviant. Vet ni vad man kan få för 13 kr? 2 Bananer och en macka på coop, så det var ju lyckat:P passade även på med att skaffa en Scanner, så nu kan jag handla i superfart!
Köpte sedan lite godis, bara som nja en bonus.
Ägnat resterande tid åt att laga mat, städa i köket och bara fundera på vad jag skulle göra sedan. Har även hunnit se Happy Feet. Kanske borde kolla på dessa insekter iaf. Fast å andra sidan finns det ju Manga som behövs läsa och Spore som ropar att jag ska spela. Så vi får se.

Nejdå, jag äger prylarna dom äger inte mig... Eller?


Förutom allt detta har denna dag vari t allmänt piss. Är både sur och besviken. Ni vet som när man får ett "precis i storlek för det man verkligen önskat sig paket" och när man sedan öppnar det visar det sig vara nått helt an nat. Den känslan typ. Jag var ingen trevlig människa idag och jag lär INTE vara det img. Ska bli skönt att komma hem och träffa pojkarna. Få gnälla av sig lite och kanske om jag har riktigt tur, bli klappad på huvudet när jag gör det!

1 kommentar:

Ida A sa...

Jösses, vi har inte haft nån tenta än, bara en massa inlämningsuppgifter... typ 8st totalt...