fredag, september 12, 2008

Är jag verkligen en Gnäll Kärring?




Igår var det 7 år sedan Attacken den 11 September!


Nu är det fredag igen. Ska bli grymt skönt om man bara skulle kunna få sova lite i helgen. Kanske om jag har riktigt turmen är alltid massa saker som man borde göra istället. *suck*

Iaf så är jag just nu hemma i Rosvik efter en lagomt hektisk eftermiddag. Slutade tidigare för att hinna äta innan vi skulle ta bussen till universitetssjukhuset, men som vanlgit när det har med mig att göra kom inte bussen. Panik! fick då ta en annan som gick 20 minuter senare och var då inte säker på att vi skulle hinna med bussen till Piteå. Det var på håret men vi han. Tog väll till Skellefteå innan pulsen återgått till den normala Dött. Ja, Jag vet att jag är en GRYMT stressad människa, men bättre att vara i tid, eller???
Så kom väl hem vid 7 kanske. Synd att det blir så sent, helgerna blir inte så långa, men men.

Öh, det verkar faktiskt som om vi hittat lite egentänkande folk i klassen. så vi spenderade lunchen med att prata Tv-serier och datorspel. Visar sig att det dryper av Wow nördar även här. Det verkar som om man Aldrig kommer undan, eller hur Niki!?
Pratade även Musik, och jag kan inte svara på om jag blev utdömd eller inte... Men vi får allt se vilka spännande skogsstigar dessa nya bekantskaper för oss.

Spelar du Spelet, Eller Spelar Spelet Dig?


Hur beskriver du Framgång? Vad är "Att Lyckas" för dig?
X - Japan - Tears (Live) Jag känner dem inte, men de Berör mig.
Och det gör ont i alla fall...

Inga kommentarer: