söndag, september 21, 2008

Helg sammanfattning

Detta är blir det första inlägget på Min Nya och Egna Dator! Kanska coolt faktiskt. Har som aldrig haft en egen dator förut, så det är kul. Känns dock inte än som min när inte alla mina saker är inne än. Väntar fortfarande på att Krickan ska komma och ta den ifrån mig och säga att jag bara fått låna den....

Njaa har som vanligt varit hemma i helgen och passade då på att träffa pojkarna. Visade sig att de inte var allt för glada över min Flytt och Försvinnande. JA, jag är dålig på att höra av mig. Så nu är det bäst att jag börjar sätta alarm, så jag kommer ihåg att höra av mig till alla!'
Var iaf kul att träffa dem, har som saknat dom en massa på sistone. Inget är som densamma utan dom. Om man ens försöker prata lite "gäng" snack med någon kille i klassen springer de nästan och gömmer sig... Ne det är bara pojkarna som förstår....'

Har också hunnit gå på stan med mamma, och fick än en gång köpa färg för att försöka fixa mitt hår i samma "nyans" som allt det andra. Det är inte Billigt att ha Rosa hår säger jag bara. Ser just nu Ut som Blondiner som bleker sitt hår för mycket. Ni vet så där Busklikt. Illa så har investerat nå bra hårprodukter, hoppas jag. Spenderade sedan 3 timmar med att fixa mitt hår. Börjar gå från Buske till Grästuva och det är ju en klar förbättring. Tur att man har Mamma som orkar stå ut med mig under det eviga Hårfärgandet. Och resten av mitt liv också för den delen.

Har sett HellBoy 2: The Golden Army. Se den, Mycket bättre än Ettan, tycker då jag iaf.

Har åkt buss med Niki, den långa vägen från Umeå. VAr trevligt, snackade en hel del. Tror dock att hon hoppas på lite för mycket från mig. Men är så sårt att förklara hur allt ligger tilll....:(

Äh annars har helgen varit mycket trevlig. Fick låna Krickans pappas bil, så jag fick ned min dator. Verkligen snällt. Har Äntligen fått mina böcker så lär väll sitta med dem de närmaste dagarna. Ska bli kul. Har också hunnit med att handla och att byta ut Våfflor mot MC Donalds. Fick nå rabattgrejjor så varför inte använda dem?

Har inte så mycket att berätta just nu. Börjar bli sent och det är skola img. Så nu blir det dusch och kanske att jag slänger i mig en av krickans mammas fettdrypande muffins! MUMS!


We Never Tought, We Used To Know

Inga kommentarer: