onsdag, september 24, 2008

Helt enkelt en såndär dag

Don't let go off the hand that you Hold. Even though there's no String or Ring for a vow on this Shaking Finger.




Vet ni om att det finns ca 1 Miljard olika insekter i världen? Inte jag heller. Men nu vet jag!

Nu vet jag en hel del och inte bara om insekter.
Jag kommer Aldrig Levande här ifrån!

Men du, jag klarar mig bra. Och jag behöver inte dig längre.

Önskar att Krickan vore här, är så tyst utan honom. Men han är upptagen med att vara sjuk. Stackaren.
Vet inte längre om det är bara jag själv som hittar på det. Saknar även Pojkarna, vi som kan snacka om allt.

Börjar bli riktigt kallt ute, men dock så har allt så fina färger. Funderar på att börja brottas igen. Hade varit skojj. Får se hur det blir med det. Klättra oxå dock. Frågan är bara vart tiden skall tas ifrån. Men vill man så går det, eller hur?


Du Rickard, jag behöver ett "förändrade mitt liv ögonblick" igen, du vet som den i 8. Hade suttit fint just nu. Till Helgen kanske....




Inga kommentarer: