fredag, september 05, 2008

Gränsen till Schizofreni?

Har nu bott i Umeå i ca en vecka. Inte dålig det inte. Har nästan även 100% fått allt iordning och Krickan har oxå flyttat in och har fixat vårat internett.. Inte dålig uppkoppling på det stället inte.
Öh nja vad säger man, är väldigt nöjd med lägenheten men är dock mer än 5 km till universitetet så det är en bit att cykla varje dag. Pluss att jag först inte visste vägen och snurrade både här och var. Blivit mycket cyklande helt enkelt och mina knän och ben skriker efter nåd!
Men efter en helgs vila ska det nog gå.

Öh, universitetet verkar helt ok, trotts att jag inte hittar någonstans och har varit för upptagen med att flytta in för att vara med på de först klassaktiviteterna. Men på tre år finns det risk att man lä känna dem i alla fall. Är mycket trevligt folk men som medan jag och Niki pratar om godis tuggar de på morötter och när vi tittar efter isbjörnar så är de helt uppslukade av den trädticka. Lär väl oxå bli smittad förr eller senare. Visar sig att de flesta ärldre än oss oxå. En lite underlig men trevlig skara helt enkelt.

Hmm joo krickan flyttade in i lägenheten igår, så det var kul. ska bli spännande och se hur detta går. Men så lägen det går att stänga in sig i ett rum så är det nog lungt. Plus att det är ju trevligt att ha sällskap. Blev lite väl tyst när man var ensam, Var på gränsen till Schizofreni men jag klarade mig undan i sista sekund!

Är iaf för tillfället i Rosvik just nu. Åker nog tillbaka på söndag. Måste fylla på men vinterkläder och annat. Även träffamin vovve, som faktiskt verkade glad att se mig. Så img blir det en låång sovmorgon och sedan får vi se!

Inga kommentarer: