tisdag, september 16, 2008

I Pannkakans Ögruppsland...

Får börja detta inlägg med ett Hurra! till Magnus Betner, hur rolig är han inte? Är precis mitt sinne för humor. Satt, som ni nog förstår och såg "I Ditt Ansikte" igår och det var hur kul som helst. Första avsnittet var det då ingen fara med, Skitroliga Guds skämt, men tror fortfarande att det finns höga ods att han kommer att bli en av Sveriges mest hatade människor om han inte spelar sina kort rätt. Men vad gör man inte för att underhålla det svenska folket:p

Öh, idag då? Nja som alla andra vanliga dagar har det inte skett så mycket av intresse. Tog mig ann uppgiften att göra ungspannkaka och det hela slutade med en hela massa Ö grupper. Typ Australien omgätt av Flytande margarin. Men den blev god iaf efter att ha stått och runnit av ett tag. Det är sådanna gånger det är tur att fett är nyttigt.... Eller?


Det har dock visat sig att det faktiskt finns intelligent liv på den här planeten, och då menar jag inte bara i SPORE där jag för övrigt har nått stammfasen, är ett typiskt gull i gull spel. Flyga omkring i rymdskäpp och ta över planeten är inte riktigt min grejj utan jag finner istället att "övningsköra" en potatis med ett öga mycket mera lockande:p Tur att man är vuxen, as if.
Nja tillbaka till det interligenta livet. Det har faktiskt visat sig att det faktiskt, mot förmodan, och mot all förvånad finns likasinnade människor i våran klass och som dessutom pratar ett språk som man förstår. Kan bli intressant. Tror ni att man känner sig gammal när det finns 26 åriga människor som pratar en sorts antik grekiska. Och smart känner man sig inte heller.
Men man kan ju inte få allt.
Vi är dessvärre fortfarande i "jag är så söt och snäll" fasen. Men det tar nog slut snart, Ne allt är inte bara ursch och blöö. Alla är faktiskt jättetrevliga och vissa till och med skojjiga. Men trotts att man är van vid 80 minuters pass i Fysik, Kemi och Matte, håller jag nu på att somna innan jag äns sätter mig. Inte för att det är tråkigt, utan för att..... Nja säg det, man verkar säkert riktigt allert.

Jo och nu har jag och Niki missat ALLA, efterklass lärakänna aktiviteter, bra gjort oss. Kanske får ta oss på insparken. Kanske. Det är dock skönt att föreläsningarna är frivilliga och man kan fara när man vill. Jo har föresten en Examination img angående Florestik, får se hur det går. Hoppas att det man hört av Lisa satt sig någon stanns där bak.

Ska väll ta och se någon film nu och kanske läsa igenom gräsen än en gång. Hoppas det blir Horton.

Mina böcker har ännu inte kommit. Vad är detta?


Varför skryta om det man gör eller har gjort?
Gör det större skillnad om någon annan vet det?


Inga kommentarer: