måndag, september 29, 2008

And the FarieTale was Finally Over....

Har just sett I DITT ANSIKTE, och jag kan inte säga mer än att jag tycker Magnus Betner är Skitkul. Jo han har grova skämt men jag tycker ändå att man ska kunna skämta om allt. Att lära sig ta och uppskatta skämt gör nog livet lite lättare att leva skulle jag tro:P

Öh har varit ett par myceket underliga tvp dagar ( söndag och idag). Har hänt en hel del på väldigt kort tid... Och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det denna gång. Att när man tillslut börjar tro på något igen och hoppas, så går allt åt skogen. Jo det är verkligenheten, men det förvränger min verklighets bild. För det är inte så livet fungerar i min värld...

Nja efter allt som hänt kan jag bara undra Varför, hur människor kan vara på vissa sätt. Betyder inte Löften, vänner eller familj något längre. Out of this World, Out of this Time!

Nja annars har nog dagen varit lika händelselös som vanligt. Krickan kom ner och jag har gått på i 110. Försöker väl hålla skenet uppe, eller så vet jag inte hur jag ska tackla saker annars... Tragiska jag. Nja annars så har vi haft marklära typ hela dan, och det är itne lätt att lyssna på någon som pratar om något man bryr sig "Nente" om i 3 timmar. så spenderade tiden åt att rita "Våran Tragiska Tillvaro" Av: Sandra och Niki. Har annars varit lite upp och ned idag, och jag undrar fortfarande varför det alltid är jag som ska hålla skenet uppe... Varför jag ska "kämpa" för andra när ingen "kämpar" för mig.

Det sägs att människor tar på sig olika ansikten beroende på vad de gör i livet. En för vännerna , en för familjen, ett nytt ansikte beroende på situation.
Jag har två ansikten.
Troligen den största hycklaren av oss alla.
Hur många ansikten har Du?


People Say there's No such Thing as PARADISE.
Even if you Search to the End of The Earth, there's nothing there.
Just the same road that goes on and on.
But in spite of that, Why am I so Driven to find it?
A voice calls to Me, It sais "Search for PARADISE,
it's the only place where the Stays can Run FREE!"

Inga kommentarer: