måndag, september 08, 2008

Just another "Monday Evening" In My Quiet Mountain Town...

Hmm som sagt har man ju fixat internett till lägenheten så medans Krickan sitter och spelar sina sjumila spel tänkte jag fördriva tiden med detta. Vad jag har fattat har vi jätte bra internett uppkoppling men det slog mig inte föränn nu att det krävs en dator som fixar det. Så sitter just nu på mammas bärbara och försöker så gott jag kan nå till knapparna från en fotölj som skulle kunna vara soffdvärg. Så det är svårt att skriva. Men vad ska man annars göra???

Längtar tills min egen dumburk anländer så jag kan fixa över mina saker dit. Hade varit skönt med ett riktigt tanjent bord just nu.

Nja finns inte så mycket intresant att säga just nu skulle jag tro. Vänta som sagt på om utlåtandet blir "gå och lägga mig" elller "välj en hemlig dörr" blir spännande.

Har hört lite från Rickard och Flobb som just nu, skulle jag tro, befinner sig i Kalmar. Undra om de skulle komma förbi i veckan, eller var det nästa.
Saknar just nu på sekunden Hedman välgit mycket. Han skulle behövas just nu. ...
Jo förresten fick en smärre schock när mobilen vibrerade och det var ingen annan en Mia som var påväg från malmö?? Var väldigt oväntat men trevligt att höra vad hon haft för sig.

Så img blir det åter igen att cykla 100 mil, hoppas att det inte regnar, och fara på exkusion. Är ganska kul om man inte hade haft klasskamrater som får mentala Orgasmer varje gång de ser en maskros, och de som inte gör det tycker man lever livet i fullo genom att leva det på Morötter och Tomater. Hade det inte funnits godis hade man nog inte klarat dessa dagar.
Killarna är/ verkar trevliga men många av tjerena undrar nog bara hur gammal jag och Niki är och hur vi Inte kan finna den där Högst Sällsynta våtarven till den största händelsen i vårat liv.
Ring mig när ni ser en Isbjörn!
Men man måste ju bara komma in i det, löser sig nog. För man vet ju av gamla erfarenheter att alla är så Grymt gulliga i början, men efter ett tag ser man vem folk egentligen är....
Så man får vänta och se, blir nog bra när allt har lungnat ned sig och jag o Niki inte kommer från planeten Uranus.



Men som tur är, är ju morötter nästan lika gott som Choklad...
NOT!


Nyhet från Världsnaturfonden:
Det har visat sig att just i denna stund finns det
endast två individer av den sällsynta arten HAPPO.
Vi hoppas på att hitta flera exemplar av denna underliga art,
men hoppas inte på för mycket!

Inga kommentarer: