onsdag, augusti 04, 2010

En regnig onsdag

Och det.....Regnar! Igen. Känns nästan som om man regnat sig igenom sommaren.
Just varit ute med hunden men känner mig grymt rastlös. Sådär rastlös som gör att man inte kan sätta sig ned och göra något. Är lite dåligt då jag samtidigt känner mig väldigt kreativ. Har inte ritat något på år och dar. Tror jag har ritat typ 4 bilder på hela sommaren, och 2 av den blev itne äns klara.
Har lånat hem en bok " virka läskigt söta figurer" så blir att sätta sig ned och göra några nyckelringar... någon dag.
Har även "skaffat" Alien Vs Predator 2 och Assasin's creed som måste spelas. Samt alla Shin megami Tensei spelen som väntar på att bli klarade. Så med tanke på alla spel som måste spelas så är det nog bra med dåligt väder.
Måste fan ta och rita något snart, innan jag glömmer bort hur man gör.
Nee nu tror jag att jag åkte på blåbärskakebak... Ni hör ju... Det är körit just nu:P

Inga kommentarer: