söndag, augusti 29, 2010

Party Alias

Är så grymt sliten just nu. Hela kroppen är seg och det känns som om jag fått en pinne i röven.
Igår blev det Boda Borg i Skellefteå med Krickan, Sandra, Micke, Linn och Johanna. Var väldigt kul, med lite nya rum och ändringar sedan amn var där sist.
Gick väl sisådär, kändes dock som om lag Jag, krickan och Linn hjärnor hade tagit en lång semester så vi var mkt bättre på de fysiska rummen. Sedan blev det hem till Rosvik och "packade" ihop hunden och for tillbaka till Nybyn. Hundpromenad och sedan dök folket upp, plus Olof minus Johanna. Blev youtube, brädspel och snack.
Var en minifest och jag som inte drack ville väl sova vid 12. Men det sket sig ju. Så när jag väl försökte rycka upp mig, då började alla andra ta tupplurar.
Blev en ganska sen kväll iaf.
Idag så blev det städning och minikräft lunch hos Anette. Sedan hem till mig ut med hunden och kollade lite tv. Sedan bar sig krickan hem igen och jag gör inget spec.
Hörde talas om Filmkväll ikv. Men först sova?

Inga kommentarer: