söndag, augusti 15, 2010

Dryland

Så då var man helt ensam i huset en söndagkväll. Om vi bortser från hunden, men han är inte mkt till sällskap. Hur kan man sova till 11 och sedan gå och lägga sig 10?? Jävla slö hund måste jag säga:P
I Fredas blev det de årliga Kräftfisket i Nybyn. Blev dock inte att "hjälpa" med själva fisket utan Jag, Krickan, Micke, Olof, Linn och Viktor for och rodde på träsket?O_o
Tror inte att den båten var menad för 6 vuxna personer. Gick lite grunt kan man säga och när alla var i och båten skulle knuffas ut i vattnet var det inte mer än 5cm att båten skulle sjunka.
Var mkt kul att åka lite båt. Blev sedan att vandra vidare till Jörgen och Carola. Satt där ett tag och innan hemfärden blev det en brottningsmatch mot Olof. Vilket jag van!!! Jo jo han hade väl druckit en del, men men.

"Olof vid årorna, fast jag var bäst på att ro! *Host*"





"Jättesnygg kniv som jag fick av Eilert, Krickans pappa
under kräftfisket på fredan."
Gjord av Tage Öhman

Lördagen for jag hem "tidigt" då fam bar sig av mot Kiruna. Var ute med hunden och fixade lite här hemma, tog sedan med hunden och hämtade krickan och beställde Kebab. Blev sedan godis, popcorn och filmkväll till 2.
Idag Så vakande jag vid 9 och gick ut med hunden. och passade sedan på att sova till halv 12. Ut med hunden och sedan blev det att packa och fara till Krickan med hunden. Legat ute och solat, varit ute med vovven, käkat pizza och sett Waterworld. Gick väldigt bra att ha vovven där. Dock så så kännde han sig nog lite ensam där i slutet, fast emd tanke på att vi var där från halv 1 till halv 10 så gick det väldigt bra. Nästa gång kanske han till och emd får komma in i hallen:p

Nee nu blir det att se tv och sova. Imorgon blur det att röjja lite innan pappa kommer.

Inga kommentarer: