fredag, augusti 20, 2010

Akta er för KOJJAJJERNA!

Fattar inte att man kan ha sådana problem att stiga upp kl 9 på morgonen. Jag har så grymt svårt attt övertala mig själv att jag måste upp. Idag så blir det att fara in till Pite en lite vettigare tid. Så man slipper vara klar vid 4. Idag så blir Thailands resan färdigbokad och "beställd". Fasen vad skönt det ska bli. Var dock inte så många hotell som inte kosta skjortan som var lediga under den tiden vi ville åka, men blev iaf på det stället vi ville ha, fast inte direkt vid stranden. Men blir nog bra. Speciellt när pappas ända resönskning är att sola och dricka drinkar. Så när jag vill snorkla, rida på elefanter, åka båtturer och se jungeln så nickar han bara och säger "mmmmhhh".
Så hotellet där vi ska bo ligger som i mitten av allt sådant. Så blir nog hur bra som helst!

Nee nu ska vi se om man ska orka sig ned och äta frukost. Sedan blir det att försöka hämta ut mitt paket som ÄNTLIGEN kommit. Sedan stan

Inga kommentarer: