fredag, augusti 27, 2010

fredag

Vaknade hos Krickan och spenderade morgonen och dan med Southpark och lite annat smågrejjer. Sedan kom krickan vid halv 3 kanske och då bar det av och hämtade krickans bil som varit hos doktorn. Skulle köra den andra bilen och ta vägen som krickan tar till jobbet, så svängde av från E4 till Alvik där Krickan jobbar. Men självklart visade det sig att om man kör den vägen som går mot Älvsbyn så tar det lååång tid som fan. Så fick kringla mig på någon lite grusväg för att "genväga" tillbaka till Nybyn. Var en såndär väg som man inte ska stanna och fråga om vägen om man någonsin vill komma hem igen.
Tog mig iaf fram tillslut och lärde mig att : Alla vägar leder INTE till nybyn.

Imorgon blir det Boda Borg med Krickan, Micke, Sandra, Johanna och Linn. Min ide:D Blev grymt sugen när man sett fångarna på fortet.
For hem en snabbis och hämtade lite grejjer till img och kollade in hunden som kliat upp sitt huvud. Kul att sådant alltid händer när jag inte är där. Mamma får alltid panik och tror att hunden ska dö innan hon tänkt till. Men så är det väl när barnen blir skadade:P
Krickan har nu sovit och varit levande död sen kanske 9, så ska väll se Southpark avsnittet med Gingers och sedan sova.

Ps: Sandra har en need for shopping så mamma borde shoppa lite img, så hon kan shoppa igen på fredag:D *host**host*

Inga kommentarer: