tisdag, augusti 17, 2010

Kossa muuuu

Inte hänt så fruktansvärt mkt idag. For in till Piteå för att kolla njaa inget speciellt.
Upptäckte att jag hade en försäkring på silverarmbandet jag tappat bort, fasen vad bra tänkte jag. Men visar ju sig att självrisken är minst 200 och att man måste betala prisökningen som var på 100 kr. Så vet inte om det är värt det längre, får fundera på det.
Pappa köpte ett par nya solbrillor, Ray Ban... När får jag mig ett par Ray Banana?
Är sådär lite lagomt pank just nu. Är alltid lika kul med studentliteratur som går på 600 kr styck.
Även varit in på en resebyrå och hört lite om våran planerade Thailandsresa. Ska väll tillbaka dit på torsdag om vi bestämmer att ta charter.
Annars har det varit pajj och glassätning och utgång med monsterhunden.
Nee nu börjar det bli för sent igen. Sova. Nu!

Inga kommentarer: