lördag, juli 31, 2010

Pdol för hela slanten

Urk, känns som man varit nog på pdol området nu. Var först in och vandrade runt lite på marknaden med krickan på onsdan, blev munkar och en oxfilerulle.
Torsdag: Blev att åka in med mamma till Piteå, då Krickan åkt in tidigare för att gå på förfest med sina pojkkompisar. Gick dit ett tag med med tanke på att de aldrig pratar med mig så var det skittrist, så blev att sitta hos mormor innan jag gick in på området. Åt en langos och precis när man skulle ställa sig i den låånga kön till kittelfjäll för att vara med krickans pv så dök erik upp. Så blev att hänga runt med honom hela kvällen.
Fredag blev lite samma visa igen, krickan for in tidigare, jag kom dit han var och gick då det var svintråkigt.
Skillnaden mellan mina kompisar och hans: Mina kompisar pratar med honom.
Gick själv in på området vid 8 för att se Oskar, var helt ok. Väntade på Erik, som dock kom in senare än jag trodde så blev att gå ensam o se på Salem för att försöka fördriva lite tid. Men tur som jag hade så dök William en gammal barndomskompis upp och jag "hängde"med honom. Var mkt trevligt att höra vad han hade haft för sig efter alla dessa år.
Sedan dök Erik upp och det blev att gå in på kittelfjäll, träffade bla Sara. Sedan dök tillslut krickan upp och blev att äta Souvas, se transshow och hitta någon stans att gå in.
Träffade mkt trevligt folk, både som man kände och som man inte kände.
Vid halv två så blev det att ge upp då jag hade tyckt att linne och shorts var de perfekta festivalkläderna. Men alltid skönt att komma hem till en varm säng:D'

Så ikväll blir det väl att se bland annat Kent, äta pizzaslizes och ta på sig mkt mer kläder

Inga kommentarer: